من باب آدم‌های بهانه تراش برای خیانت

وقتی یه جا حرف از خیانت می‌شه (که من برای بار هزارم تاکید می‌کنم از کثیف‌ترین گناهانه و هیچ‌کس در هیچ‌کجای دنیا تائیدش نکرده و نمی‌کنه) یه عده سریع وارد بحث‌های روان‌کاوی و مشاور خانواده‌ای می‌شن که بله باید دید توی اون رابطه (دوستی، نامزدی، عقد و ازدواج) چه چیزی درست کار نکرده که کار به خیانت کشیده و خیلی زیر پوستی سعی در منحرف کردن بحث از مسیر اصلیش دارن.
دوست ندارم قضاوت کنم، فقط می‌تونم احساسم رو بگم. احساسم اینه که این افراد همونایی هستند که روزی خیانت خواهند کرد، خیانت کرده‌اند یا وارد رابطه با کسی شده‌اند که داشته خیانت می‌کرده. این‌ها با این صحبت‌های روان‌کاوانه دنبال تبرئه خودشون هستند چون اون پس ذهنشون می‌دونن که یه وقتایی دارن نخ می‌دن، نخ می‌گیرن و لاس می‌زنن و اجازه می‌دن باهاشون لاس زده بشه (متاسفم که Flirt واژه جایگزین مقبولی به به جز لاس زدن نداره).
خیانت خیانته، اگر از رابطه‌ات خوشحال نیستی یا باهاش کنار بیا یا ازش بزن بیرون. هیچ‌ بهانه‌ای در این دنیا نیست که به تو حق بده وقتی با شخصی در رابطه‌ای هستی، به شخص دیگری به هر نحوی نزدیک بشی.

من باب آدم‌های بهانه تراش برای خیانت

2 نظر برای “من باب آدم‌های بهانه تراش برای خیانت

  1. معمار بیکار می‌گوید:

    چند‌وقت پیش یکی یه غلطی کرده بود و با دوست پسر دوران مجردیش داشته حرف می‌زده،تو همون حین شوهرش می‌رسه و این خانوم هول می‌کنه و به تته پته میفته…همسرشم متوجه می‌شه این داره با یه آقا حرف می‌زنه…یه قشقرقی به پا شده بود که نگووووو.بعد گوشیش رو ازش گرفته بود،اینترنت خونه رو قطع کرد بود یه بساطی شده بود که بیا و ببین!!!بعد اون خانوم به من می‌گفت بگرد فلانی رو پیدا کن بگو یه وقت به گوشیم زنگ نزنه!!!حالا من که اون آقا رو دیده بودم؟زمانی که طفل خردسالی بیش نبودم!!!نه شماره‌ای ازش داشتم نه حتی خودش رو یادم بود!!بهش گفتم به من که ربطی نداره اما تو که دو تا بچه داری چرا ازین…می‌خوری؟بتمرگ زندگیتو کن دیگه،به فکر دوتا بچه باش.

پاسخی بگذارید

