خداحافظ رفیق

با یک دوست خیلی خوب خداحافظی کردم. از امروز دیگه همکار نیستیم، رفت جایِ دیگه. هم اسمم هم بود. انقدر بغلش کردم که بوی عطرش به صورت و شالم جا مونده. خیلی خودمو سفت گرفتم که گریه نکنم، اما عوضش الان توی اتاق تنها هستم، در هم بسته‌ست…
در اصل فردا روز آخرشه، اما من 5 شنبه‌ها روز کاریم نیست. دارم فکر می‌کنم که بهتر، اگر تعداد خداحافظی کننده‌ها بیشتر بود و واقعاً هم روز آخرش بود کار به گریه در جمع می‌کشید ولی من ترجیحم بر این بود که با همین صورت همیشه خندون ازش تصویر بگیرم و نگه دارم.
حالا می‌تونم حال اینایی که دوستی رو توی فرودگاه‌ها بدرقه می‌کنند کمی درک کنم. البته که الهام تهرانه و ته دلتنگی هم که باشی می‌تونی یه آخر هفته رو باهاش ست کنی، وای به اونایی که دیدنشون مستلزم ویزا گرفتن می‌شه.

برای الهام پ آرزوی بهترین‌ها رو دارم، و امید به قطع نشدن این رابطه

خداحافظ رفیق

پاسخی بگذارید

