رفیق جدید؟

یه وقتایی هم دلم رفیق جدید می‌خواد ولی نه اینکه از اولش شروع کنم، اینطوری که چشم ببندم و باز کنم ببینم یکیه که سرد و گرم‌ها رو با هم چشیدیم و فایت‌هامون رو کردیم و از طوفان‌ها رد شدیم و حالا نشستیم توی قایقمون روی اقیانوس و دنیا به تخممون نیست و سیگار دود می‌کنیم.
آدم باید چنتا از این رفقا داشته باشه که وقتی حوصله یکیشون رو نداره بتونه به اونهای دیگه رجوع کنه. دلم آدم جدید می‌خواد که دغدغه‌هام وقتی کنارشم فرق داشته باشه، که دغدغه‌های من براش فرق داشته باشه، که بشه تجربه‌های جدید کرد، درسته که آخر همه‌ی ماجراها رو انجام نداده می‌دونی ولی اگر دوست نداری آخر ماجرا این باشه، سوئیچ کنی روی یکی دیگه‌شون و یک آخرِ دیگه رو بچشی.
فکر کنم برای از صفر شروع کردن دوستی با آدم‌ها دیر شده باشه. شایدم تنبلی رو می‌ذارم پای سن و موود.

رفیق جدید؟

2 نظر برای “رفیق جدید؟

  1. شاهین می‌گوید:

    فکر کنم سن واقعا تاثیرگزاره. شاید از یه سنی به بعد دیگه پیدا کردن یه دوست از صفر خیلی مشکل باشه. من چند سال پیش اومدم اینجا تقربیا 4 سال قبل وقتی همسن شما بودم و در این 4 سال حتی یه دوست در حد سلام علیک هم پیدا نکردم په برسه به رفیق فابریک. در صورتی که مشکل زبان هم نداشتم اصلا. و اطمینان دارم اگه مثلا در سن 18 سالگی به اینجا هر کشور دیگه ای میرفتم خیلی راحت دوستای صمیمی پیدا میکردم

پاسخی بگذارید

