تبلیغات و بازاریابی اینترنتی یا به سلامتیِ شعورت

بیرون از این مرز، هرکجا که ثروت هنگفت و جمعیت زیادی دارد، همه در تلاشند تا لایف‌استایل (شیوه زندگی؟) خود را بهبود ببخشند. درون این مرز سعی ما بر این است که اوضاعمان از اینی که هست بدتر نشود!

یکی از راهکارهای بهبود بخشیدن به روند زندگی، کمتر خارج شدن از منزل و با علم و انتخاب خارج شدن از منزل است. به عنوان مثال من یک ساعت مچی می‌خواهم، در وبسایت‌های برندهای محبوبم جستجو می‌کنم و پس از انتخاب جنس موردنظر، از همان طریق (آنلاین) آن‌ را سفارش می‌دهم یا حداقل بدون گشتن در میان انبوه مغازه های ساعت‌فروشی، به نمایندگی آن برند که آدرسش را از سایت پیدا کرده‌ام مراجعه کرده و جنس انتخابی‌ام می‌خرم.

برندهای ایرانی در زمینه وبسایت یا به تازه از خواب برخاستگان شبیهند یا اصلاً وبسایت ندارند! بعضی‌ اطلاعاتشان کامل نیست، بعضی ظاهر وحشتناکِ بَدَوی دارند، بعضی دیگر هم ایرادات فنی فاحش دارند. قوی‌ترین وبسایت‌های فارسی زبان اکثراً مربوط به برندهای خارجی هستند که یک نسخه خود را به زبان فارسی اختصاص داده اند (مثل سامسونگ، ال‌جی، سونی اریکسون و…).

در این میان هروقت با وبسایت‌های فارسی برخورد می‌کنم که استانداردها را رعایت کرده اند ناخودآگاه ذوق می‌کنم! چون عادت کرده‌ام به دیدن صفحات کثیف و نامرتب.

غرض از این سخنوری! اول تشکر از صاحبان کالا و سرمایه است که برای شعور و آسایش خریدار و بالابردن کلاس کاری خود ارزش قائلند، و دوم لینک دادن به وبسایتی است که شاید به کار شما نیاید، اما از طراحی‌اش لذت خواهید برد: آبتین دکور

Advertisements
تبلیغات و بازاریابی اینترنتی یا به سلامتیِ شعورت

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s