تابلو!‏

بدون توضیح بریم بخندیم

.
.
اخطار: این ماشین مغز نداره، از مالِ خودتون استفاده کنید
لطفاً ته سیگاراتون رو روی زمین نندازید، سوسک ها سرطان می گیرن

لطفاً مواظب باشید. روی فنس ها ناایستید و ننشینید، به آن ها تکیه نکنید و از آن ها آویزان نشوید. اگر بیفتید ممکنه حیوانات شمارو بخورن و مریض بشن. متشکریم.‏

قابل توجه مسافران نایت لینک: خانم ها، این میله ها برای ایمنی شما نصب شده اند، نه رقص!‏

قابل توجه صاحبان سگ ها: بعد از سگ هایتان سوار شوید (یا: فضولات سگ تون رو بعد از اینکه کارش تموم شد جمع کنید)، متشکریم. قابل توجه سگ ها:...‏

.

.

چندجای شهرمون سوژه خنده پیدا می شه؟

Share

تابلو!‏

14 نظر برای “تابلو!‏

  1. ansherly می‌گوید:

    مگه ما اینجا چی داریم که سوژه خنده هم داشته باشیم ؟
    پست خنده داری بود هرچند ته اش حسرت بود …خندیدم هر چند خندیدن سخت شده …

  2. توی ایران هم از این تابلوها بسیار پیدا میشه
    خیلی زیاد
    اما اینها هم خیلی قشنگ بودن
    رفتم پای لپ تاپ خودم برات یه تعدادیشونو میفرستم
    یه مجموعه کامل دارم

  3. سلام.
    الهام جان بسی باحال بود.خندیدم.اما عزیز تابلو آخر نوشته: pick up after your dog. به این معنی که فضولات سگ تون رو بعد از اینکه کارش تموم شد جمع کنید.ببخشید اظهار فضل زیادی کردم.(آیکون سرخ شدن)
    بازم از اینا بذار.خوشم اومد.

    1. مونا جان ممنون بابت تذکرت
      اونجا یک اسکله ست و من توضیح این تابلو رو همون جایی که این عکس رو ازش برداشتم اینجوری خونده بودم و نقل کردم. با این حال و چون نمی دونیم کدومش درسته و مخصوص اون مکانه، توضیح شما رو هم اضافه کردم.

  4. محمود می‌گوید:

    تو اون شهر فقط سوژه برا خنده هست که اونم توی کاخ ریاست جمهوریه و در دسترس عموم نیست. اما میتونید از طریق صدا و سیما و سایت های خبری به صورت غیرمستقیم بهش دسترسی داشته باشید.

    1. چرا پذیرا نباشم؟ همونجور که 61 لایک (تا الان) و این کامنت های که خوششون اومده رو بود پذیرفتم، کامنت شما هم قابل قبوله. سلیقه هرکس یکجوره.
      امیدوارم زودتر پست هایی اینجا بینی که خوشت بیاد.

پاسخی بگذارید

