زمزمه

نبوسیدم اش، من فقط بر دهانش نجوا کردم.

لئونارد (چیکو) مارکس

Share

زمزمه

9 نظر برای “زمزمه

    1. پریا جون، عزیزم. دسته بندی نوشته رو دقت کن: آموزه ها!
      اینا مطالب آموزشی و اخلاقی و ایناست. الان شما باید از این پست می آموختی که وقتی داشتن به بوسیدن متهمت می کردن جواب حاضر باشی. :دی

      1. درسی که گرفتم اینه:
        اصلا بوسیدن چیه بده؟ آدم ایدز میگیره یهو.
        تازه من شنیدم روزه آدم رو هم باطل میکنه بوسیدن.
        اصلا چیز خوبی نیست.
        این پستت هم کلی بدآموزی داشت، من داشتم به راه انحراف چپ میشدم. اما دست شوما درد نکنه که به موقع مارو به راه راست منحرف کردی
        😉

    1. تلاشم همینه سارای، به نظرم عکس می تونه فقط در مقام تزئین نوشته نباشه و در نقش مکملش هم عمل کنه.
      به همین خاطره که سعی می کنم برای پست هام عکس بذارم (البته فقط توی آرشیو خودم دنبال عکس می گردم چون حاصل سال ها عکس جمع کردنه و اگر اینجا پیدا نکنم دیگه سراغ سرچ زدن نمی رم) و برعکسش هم وجود داره، در دسته «عکس» سعی می کنم برای یک تصویر، نوشته ای به صورت مکمل انتخاب کنم یا بنویسم.
      من فکر نکردم بی معرفتی خانوم. اینکه من نوعی جای رو بخونم و لذت ببرم دلیل کافی برای این نیست که صاحب اون جا هم به وبلاگ من بیاد یا ازش لذت ببره. خودم مخالف سرسخت کامنت در جواب کامنت هستم.

پاسخی بگذارید

