پنجره

تمام پنجره ها رو به نور‌ند، آن هنگام که تو بگشائی‌شان

Share

پنجره

14 نظر برای “پنجره

  1. چقدر این عکس رو دوست دارم و زیباست… نیم ساعته دارم از تو گودر هی نگاهش میکنم.
    این “تو” که چه معجزه ها نمیکنه

  2. معمار بیکار می‌گوید:

    خودت میدونی که چقدر رنگ آبی رو دوست دارم،مثل همون روزی که با اشتیاق به کارت پستالی که بهم دادی نگاه کردم ،این رو هم همونجوری با لذت و شوق نگاه کردم

  3. خواهر وسطی می‌گوید:

    بیاد تور کندلوس
    صب که در پنجرتون وا میشه
    ظهر که در پنجرتون وامیشه
    ……………………………………………
    ……………………………………………
    …………………………………………..

پاسخی بگذارید

