گلایه‌‏های موزیکال – سه

سریال «گلایه های موزیکال» مجموعه ای از عاشقانه های غمگین و تلخ است

———————————-

خدا رحمت کنه ناصر عبداللهی رو. دوستش داشتم و دارم. صداش بُعد محشری داشت…

———————————-

تراک: راز

آلبوم: ماندگار (1385)

خواننده: ناصر عبداللهی

ترانه سرا: نیلوفر لاری پور – آهنگساز و تنظیم کننده: مهرداد نصرتی

لینک دانلود (با حجم 5.29 مگابایت)

یه زخم کهنه روی بالم، یه آسمون که چشم به رام نیست
به غیر واژه‏ی غریبی چیزی توی ترانه هام نیست
حتی یه آینه پیش روم نیست که اسممو یادم بیاره
تنها ترین مسافر شب تو خلوتم پا نمیذاره
ازم نخواه با تو بمونم، تو هیچی از من نمیدونی
اگه بگم راز دلم رو، تو هم کنارم نمیمونی

تو هم کنارم نمیمونی

دل من از نژاد عشقه، از تو و از ترانه لبریز
یه دنیا غم توی صدامه، مثل سکوت تلخ پاییز
من یه پرنده‏ی غریبم، من از نژاد آسمونم
میون این همه ستاره من یه شهاب بی نشونم
ازم نخواه با تو بمونم، تو هیچی از من نمیدونی
اگه بگم راز دلم رو، تو هم کنارم نمیمونی

Share

گلایه‌‏های موزیکال – سه

7 نظر برای “گلایه‌‏های موزیکال – سه

پاسخی بگذارید

