غفلت

آدمای بسیاری توی دنیا هستن که وقت زیادی برای کسب و حفظ سلامتیشون صرف می کنن، اونقدری که فرصت نمی کنن از سلامتیشون لذت ببرند.

جاش بیلینگز


رژیمی؟ ورزش می کنی؟ پیاده روی و تردمیل و دوچرخه؟ خب باشه. ولی چه فایده وقتی توی مهمونی یه شیرینی خامه ای خوشمزه رو فقط تماشا می کنی؟

Share

غفلت

22 نظر برای “غفلت

  1. یه سوالی واسم پیش پا افتاد. الان این شیرینی خامه ای که عکسشو گذاشتیو چطوری می خورن؟! خب اینی که گذاشتی خداییش واسه نگاه کردنه دیگه. من که جدا نمی دونم چطور باید خوردش

    1. معمار بیکار می‌گوید:

      بنده تخصص دارم تو امر خوردن!خواستی آموزش هم میدم دیگه الهام میدونه که بنده سالاد کاهو رو چجوری با کافه گلاسه خوردم 😀

  2. محمود می‌گوید:

    بدانید و آگاه باشید که این جور خوراکیها تله هستند؛ اکیدا پرهیز کنید: اگه تو مهمانی از این چیزا بخورید بدجوری ضایع میشید، یعنی تمام لب و لوچه و دست و ایضا دماغتان خامه ای میشه… از من گفتن…

  3. خواهر وسطی می‌گوید:

    میای بریم کافی شاپ با همدیگه یا دیگه باید اجازه بگیری مهمون من کیک شکلاتی گور بابای رژیم

  4. معمار بیکار می‌گوید:

    الان این همون شیرینی مذکوریه که قراره به ما بدی؟؟؟
    عکسشو گذاشتی که از دادن شیرینی در بری؟؟

      1. معمار بیکار می‌گوید:

        یه قرنه نشستم هی F5میزنم که ببینم جوابم رو میدی یا نه ،متوجه شدم یله خانم دقیقا این عکس رو گذاشته که از دادن شیرینی در بره.باشه الهام باشه!شنبه بیا همونجایی که میدونی خودم بهت شیرینی میدم .
        میدونی که کجا رو میگم؟انقلاب-سر ابوریحان-فرانسه

      1. معمار بیکار می‌گوید:

        خوشبختم.جمعه نگین جون بیا بریم روبروی پارک ساعی واسه کله پاچه و شکوندن رژیم

  5. ansherly می‌گوید:

    سلام خاله جووونه شادی
    دهنم شدیدا آب افتاد
    خیلی شیرینی خوشمزه ای بود :(((((
    منم گشنه :(((((((

  6. rozita می‌گوید:

    هر چند لذت خوردنش 2یا 3 دقیقه بیشتر نیست و بعدش باید عذاب وجدان بگیری ولی اگر دو تا هم بود من عقربه ترازو رو بیخیال میشدم. اگه قراره به دوستات از این شیرینی ها بدی ما رو هم حساب کن.

  7. مدتی بود که اضافه وزن شدیدی پیدا کرده بودم. تا حدی که روم نمی شد جلوی آیینه های تمام قد بایستم. پس رژیم گرفتم. الان خیلی بهتر شدم. البته مشکل من این بود که کلا به عرض زندگی فکر می کردم و همین باعث شده بود معده ام خیلی بزرگ بشه. تقریبا سیرمونی نداشتم! واقعا فاجعه بود. هم وزنم و هم اشتهای تموم نشدنیم…

پاسخی بگذارید

