نیست در جهان

فهمدیم اِن تا دوست همفکر هم که داشته باشی، تا وقتی نزدیکانت درکت نکنن، نمی تونی شاد باشی و احساس تنهایی می کنی. چون باهاشون اصطکاک لحظه به لحظه داری و بدون درک متقابل، باید لحظه به لحظه توضیح بدی.


Share

نیست در جهان

14 نظر برای “نیست در جهان

  1. این شرایطیه که من الان باهاش دست به گریبانم و کاملا این نوشته رو درک کردم
    یعنی دارم درک میکنم! هر روز و هر لحظه!
    خیلی خوب گفتی الهامی!

    1. همه سعی ام رو برای توضیح توی پست بکار بردم. نمی دونم دیگه چی بگم!
      ببین، تو کلی گشتی یه تعداد دوست خوب پیدا کردی که طرز فکرتون توی یک راستاست و تو می گی ف اونا چندبار می رن تا فرحزاد و برمیگردن. خب تا اینجا همه چی به به. تو بگو هفته ای 10 ساعت هم مثلاً باهاشون می گذرونی. اما بعد که می رسی خونه (خونه بابات یا شوهرت) دیگه خبری از ف گفتن نیست و تو برای کوچکترین مسائل باید براشون هی بری فرحزاد و برگردی.
      حالا حساب کن چقدر از وقتت رو توی خونه و با نزدیکانت می گذرونی؟ بعد حساب کن اگر توی مسائلی که باهاش درگیری درکت نکنن چقدر اصطکاک پیش میاد. از یه طرف دلت همدلی و درک می خواد، از طرف دیگه می بینی برای بدست آوردن همدلیشون باید توضیح بدی و نتیجه هم (اگر نخوای مثل اسپیرال برخورد کنی) میشه اینکه توضیحت رو دادی، اما توان قانع کردن اونارو نداشتی و در بازخورد اونها با همون منطقشون که تورو درک نمی کنن، می خوان قانعت هم بکنن که درست نمی گی یا کار درست رو انجام نمی دی یا تصمیم درست رو نگرفتی و امثالهم.

      1. معمار بیکار می‌گوید:

        شاید فهمیدن پستت به این دلل برام سخت بود که اغلب اطرافیانم منو درک میکنن،اگه چند ماه هم دوستانم نباشن که بهشون بگم «ف» تا اونا برن فرحزاد.خانواده ام هستن….

        ممنون بابت توضیحی که دادی

  2. درسته… ولی من دارم یاد می گیرم کار ِ خودم رو بکنم و برای کسی هم توضیح ندم ! البته اصطکاک هم پیش میاد ولی من فقط لبخند میزنم !

  3. عباس می‌گوید:

    سلام
    ااااااااااااا
    قبول نیست می خواستم بگم دیکته یه کلمه رو درست کنی … دیدم خودت این کارو کردی !!!! ایول …

    این مطلبی هم که گفتی یه جورایی گاهی اوقات فرق می کنه … ادم به آدم فرق می کنه …
    نمی دونم والا …
    به امید خدا
    خوش باشی

پاسخی بگذارید

