سفر

برای مشاهده اندازه واقعی عکس، روی آن کلیک کنید

سفر کردم که از یادم بری دیدم نمیشه

آخه عشق یه عاشق ب
ا ندیدن کم نمیشه

غمِ دور از تو موندن یه بی بال و پرم کرد

نرفت از یاد من عشق، سفر عاشق ترم کرد

Share

سفر

6 نظر برای “سفر

  1. آدم گاهی اوقات می ره سفر که خیلی چیزها رو فراموش کنه اما تا می شینه توی هواپیما همه ی یادها و خاطره ها شفاف تر از همیشه می یان جلوی چشماش… دستش هم به هیچ جا بند نیست توی هواپیما. بین زمینه و آسمون.

  2. معمار بیکار می‌گوید:

    الهام جان این شعر را رو بیخیال.اصلا تو به من بگو وقتی تو هواپیماهای ایرانی میشینی،ترس از نقص فنی و این جور حرفا اجازه میده به اشعار بالا فکر کنی؟؟؟؟

    1. وقتی سوار بشم و یکی رو روی زمین جا بذارم که بخشی از وجودم بهش بنده، چه امیرکن ایرلاین، چه لوفتهانزا چه هما، فکر می خواهم کرد که چقدر تنها و بی پناهم.
      هرچند که موضوع اصلی این پست عکسه نه شعر

  3. هیچی بهت نمیگم حتی خدا نگهدار / شاید که فکری کنی به این عاشق بیمار /
    حالا که میخوای بری من مانعت نمیشم / عکسا و خاطراتت می مونن همنشینم /
    سفر بخیر عزیزم خد ا پشت و پناهت / می مونم تا قیامت همیشه چشم به راهت

  4. رزیتا می‌گوید:

    خوشبحال یه نفر که این همه باعث دلتنگی شده . الهی بمیرم چه همه دلت تنگ شده عزیزم.
    رفتی و ندیدی که چه محشر کردم با اشک تمام کوچه را تر کردم
    وقتی که شکست بغض تنهایی من وابستگی ام را به توباور کردم

پاسخی بگذارید

