التماس هجو

به خرابه ي وب من هم با سر انگشت نگاهت گوشه چشمي بيانداز
.
با تشکر از کامنت دونی وبلاگ های بلاگفا برای ایجاد محیطی مفرح و دلخجستگی در بین جوانان
کاشن: این کامنت واقعی است!
.

Share

التماس هجو

11 نظر برای “التماس هجو

  1. معمار بیکار می‌گوید:

    من عاشق اون کدای رنگی بلاگفام!!!!واسه همینم کوچ کردم رفتم وردپرس!!
    البته با تشکر از شما که اسباب کشی ما افتاد رو دوشتون.

    1. فلسفه نداره علی. یک راه تامین امنیته (البته از نازل ترین راه ها برای وبلاگ). حالا اگر مایل بودی بیشتر بدونی می شه ریزتر توضیح داد.

  2. میدونم بابام جان!این کد ها برای اینه که جلوی انجام کار روبات هایی که به طور اتوماتیک پیغام میگذارن برای وبلاگ ها رو بگیره.(یه سری نرم افزار هستن که ساخته شدن برای این کار و کامنت های تبلیغاتی میگذارن)

  3. کامنتدونی گند بلاگفا یکی از بهترین قسمت هاشه! بقیه جاهاش گند تره
    اون آقای احمق حامی دولت که مسئول سایت بلاگفاست، در حد همین دولت احمقه
    البته شرمنده کمی بی ادب بودم

پاسخی بگذارید

