ابتر حقیقی

ariyacartoons.blogspot.com ::: کاریکاتور از آریا کارتون

از بعد انتخابات هروقت اسم نحس رهــبرشونو میارن بعدش صلوات می فرستن. همچنین از بعد انتخابات مدعی شدن ول.ایت فقـــیه مستقیماً توی قرآن بوده. مستنداتشم هر روز پیش میاد اما سخنرانی توی قم بعد از تشییع آیت الله منتظــ.ــــری از واضح ترین مستنداته.

پیامبر که مرده و کنارش زدن، اگر خودشون از اون اول مدعی زنده بودن امام زمان نبودن اونم کنار زده بودن. به نظر شما چقدر دیگه تا خود خدا شدن مونده؟

.

پ.ن: لینک غیرمرتبط – برای ولنتاین، ستاره به اسم طرف کنین. انگار جدیه!


Share

ابتر حقیقی

23 نظر برای “ابتر حقیقی

  1. می خوای بی خیال شی مرگ من؟!

    اعصاب نداریم دو روز دیگه اسمت تو جرس جزو بازداشتی ها بیادا…

    نکن این کارارو دختر گلم! من تازه می خواستم هر وقت رفتم دانشگاه اون آقا دستفروشه بود برات دایی جان ناپلئون بخرم! نمی تونم بیارم اوین که اونو!

    به درک که صلوات می فرستن! صلوات که هیچ کلهم سوره ی بقره رم بخونن واسش خدا که کور نمیشه ظلماشو نبینه… می دونی که از دین و ایمون برام فقط یه خداش مونده. ولی سفت و محکم به همون خداهه معتقدم و این که یه روزی یه حال اساسی به اینا میده که نفهمن چی شد یهو…!

      1. معمار بیکار می‌گوید:

        من میام نگران نباش.کمپوت هم میارم.

        میدونی چون مردم خیلی عامی هستند و تعداد زیادی از مردمون هم هستن که فکر میکن اینا مستقیم از طرف خدا اومدن واسه همینه که مملکتمون اینجوریه…ارزش هامون میاد پایین…خدا رو فراموش میکنیم و یکی دیگه رو با خدا اشتباهی میگیریم و….
        کمپوت چی دوست داری حالا؟

      2. اولا این که من میام و رام نمیدن تو و خودم می شینم پشت در کمپوت آناناستو می خورم!! ثانیا گیرم منو راه بدن تو! خیال کردی هتله که دایی جان ناپلئون رو بدن بهت بخونی و مثل من «هار هار» بخندی؟!!!! ناسلامتی ندامتگاهه ها! دهه!

  2. الهام جان نگرانت میشم با این کارات …بیرون از اوین باشیم بهتره.بهمون نیاز دارن .

    هر چی مردم فکرشون بسته تر ؛ ظلم بیشتر … اینا هم فقط میخوان مردم نفهمن …

    مراقب خودت باش عزیزم

  3. درسته آب ما تو یه لوله نمیره، اگه هم بره از دو تا شیر بیرون میاد، ولی تو که پیدا کردن هویت واقعیت (واقعاً واقعیت؟) تو نت زیاد سخت نیست بیخیال این انتقادات سازنده شو.. اینا رو بذار واسه بر و بچه هایی که از بس نمیشه کنترلشون کرد مجبورن اینترنت رو به خاطرشون قطع کنن 🙂

    1. هويت واقعي من آدرس ايميلم و صفحه فيس بوكمه. چرا بايد سخت باشه. اما به دليل شناخته نشدن نمي تونم چيزي نگم. وبلاگ اكثر افراد بازتاب عقيده اونهاست. اگر توي وبلاگ خودم دچار خودسانسوري و محدود كردن خودم بشم، نبايد و نمي تونم انتظار داشته باشم بيرون از اون جا و بيرون از فضاي سايبر بهم اين حقوق رو بدن. به خاطر اينكه تحت كنترل قرار بگيرم يا نگيرم نظرم رو نمي گم، دلايلش همون هاست كه ذكر كردم

  4. پرهام می‌گوید:

    آخی
    ا.ن چه لپ کشانی شده اینجا… :دی یا هوووووووووووع
    میگم نمیشه من ستاره رو ثبت کنم اونا یکیو پیدا کنن؟

    وبم هم…؟؟! مطلب زیاد دارم اما مرحله ی خود در گیریم تموم نشده! دوست داشتید حذفش کنید.

  5. شادی می‌گوید:

    ایول خاله جانم!خودمو و خودت رو میان یه روز میگیرن میندازن زندان و ایشالله که هم بند بشیم ….من کمپوت همه چی دوس دارم اما از اونجا که فقط واسه تو اناناس میارن من کمپوت تورو میخورم …:))
    .

    خیلی جالبه که وقتی جمله x رو به یه بنده خدایی میگی ،میگه چرت نگو!
    اما اگه بگی آآآآقا فرمود:((x)) ، صد در صد داری منطقی و از رو علم حرف میزنی….
    .
    در مورد مشته شده بر ایوان از معلمه ادبیاتمون پرسیدم
    اگه هنوزم نمیدونی بگم؟

پاسخی بگذارید

