جشنواره دیدنی ها

جشنواره فیلم فجر در قزوین:

  1. اسپارتاکون
  2. برگرد عزیزم
  3. دمر شدگان
  4. من کامبیز 12 سال دارم
  5. خسرو و فرهاد

Share

جشنواره دیدنی ها

26 نظر برای “جشنواره دیدنی ها

  1. ای وای چه هوای داره اینروزا اینجاااااااااااا حسابی تخصصی شما کی رفتین این جشنواره روووووووووووو اونوقت کدوماششششون برگزیده شدند ما که جرات نداریم بریم شما رفتی برا ما هم تعریف کن

  2. نظرم خورده شده انگار !
    گفته بودم : این حرفا رو بی خیال قیافه این دو تا رو نییییگا ! مخصوصاً اونی که توپ دستشه !
    ایمیل ِ تو هم خورده شده ! نرسیده

  3. انقدر بدم میاد دخترا جک های قزوینی تعریف می کنن که نگو.. شاید منطقی به نظر نیادا ولی به نظرم خارج از حیطه دخترهاس

  4. # دمر شدگان
    راست میگه ولی به دخترا نمیاد ازین جک ها تعریف کنن….اینا ترس های مردانه ای هستن که وقتی یه سفر میری قزوین احساسش میکنی :دی

    لینک شدید با اجازه

      1. Mahda می‌گوید:

        آره بابا! جداً من بابام نذاشت یه بار اردو با مدرسه برم قزوین!
        همینجوریش توی تهرانش گ… کم نداریم!

  5. به به پست های تخصصی می بینم . می بینم که سر شوخی رو باز کردین ، پس اجازه بدین بقیه فیلم های جشنواره رو من اعلام میکنم :

    دیشب باباتو کردم آیدا – چه کسی امیر را کرد – چند میگیری از پشت بدی –این مرد ک…. نمی دهد – بچه خوشگلی از دستم پرید – عزیزم من کو…ی نیستم – گاهی تا ته فرو کن – خیلی تنگ ، خیلی گشاد – اگه میتونی منو بکن – زمانی برای کردن اسبها – بوی شورت یوسف – الو الو من کو…ی ام – من کردن را دوست دارم – عقب مال من ، جلو مال تو – دو ک… با یک کاندم – من کامبیز 15 بار دادم

    1 – اینا فیلمهای شرکت کننده در بخش داخلی جشنواره بودن ، بخش خارجی رو نمیگم .
    2 – صاحب وبلاگ اگه دوست نداشت ، می تونه این کامنت رو پاک کنه ، یا تغییر بده .
    3 – این کامنت نبود ، واسه خودش پستی بود .

    1. من چون سبک نوشته های شما و مدل بلاگتون رو می دونم تغییری توی این کامنت نمی دم. هرکسی هم نمی دونه بهتره بره بدونه! فید وبلاگ ایشون رو شدیداً توصیه می کنم. چنتا مینیمال توی یه پست می نویسن و معمولاً بالای 80 درصد هر پست واقعاً جالب هستن و مطالب ایشون رو چندین بار تاحالا لینک کردم

پاسخی بگذارید

