بازی وبلاگی – یک

مهدا منو به یک بازی وبلاگی بدین شرح دعوت کرده:

فرض کنیم می‌تونی با 5 تا سلبریتی بخوابی، بدون اینکه به رابطه‌ت با همسرت یا دوست پسر/دخترت آسیبی برسه و کاملاً به این کار مجازی. این 5 سلبریتی رو بگو!

قبل از گفتن لیست، دو تا مورد بگم. اول اینکه صکث بدون عشق حداکثر برای یکبار برای من جذاب خواهد بود، تازه شاید یه بار کامل هم نشه و وسطش گند بزنم به همه چی. همچنین اینجور روابط هیچ وقت نمی تونن به این شکل امن و بی خطر باشن، حداقل خطرش اثرات روانی که روی یه آدمی که تعهد اخلاقی داره (مثل من) می ذاره، حتی اگر پارتنر نداشته باشه. به همین علت و شناختی که از خودم دارم، کاملاً حس می کنم این 5 نفر که سهله، 50 تا سلبریتی هم باشن بازم من آقای میم رو با هیچکدومشون عوض نمی کنم

مورد دوم هم اینکه، از اونجایی که من یه جورایی خوره فیلم هستم، حتماً باید اینو بگم که بازیگرای این لیست لزوماً بازیگرای تاپی نیستن، این انتخاب ها فقط بر مبنای ظاهر و هیکلشون انجام گرفته و جنبه دیگه مد نظرم نبوده. اما انکار نمی کنم که بازیهاشون رو دوست دارم. اما مسلماً افراد دیگه ای هستن که بازی هاشون رو خیلی بیشتر دوست دارم.

در نهایت، من پوریا و آرزو رو به این بازی دعوت می کنم

  • Georg Clooney
  • Leonardo Dicaprio
  • Jason Statham
  • Dominic Purcell
  • Hugh Jackman
بازی وبلاگی – یک

22 نظر برای “بازی وبلاگی – یک

  1. اصلا از این بازی خوشم نیومد…
    همه ما یه فانتزی هایی توی ذهنمون داریم ولی حتی به عنوان بازی هم نتونستم قبول کنم این موضوع رو.

  2. تا جایی که من می دونم تو اولین نفری هستی که گفتی طرف خودتو با هیچکدوم از اینا عوض نمی کنی ، ای ول آفرییییییییییییییییییییین

  3. یعنی من به تو افتخـــــــــــــــــــــار می کنم ها! به همین گندگی! بابا کم توقع! بنده اگر روزی روزگاری به این بازی دعوت شوم عمرا نخواهم توانست 5 تا دونه انتخاب کنم!

    1. حالا که اینجور شد آرزو جون شما هم دعوتی عزیزم! برای منم انتخاب سخت بود اما چون حال کردم سختیش رو بهت بچشونم دعوتت می کنم، الانم توی متن پست اضافه اش می کنم. هرکی شرکت نکنه ایشالا گیر تهوع آورترین بازیگر سینما به انتخاب بینندگان بیفته!

      1. آخ جــــــون! ای جـــــان! من رفتم دچار خود درگیری و تفکر شم ایشالا تا پست بعدی یا پنج تا انتخاب می کنم یا خودمو می کشم!!!

پاسخی بگذارید

