دید سنج

پاسخ این سوال برام اهمیت داره بنابراین از دوستانی هم که از طریق فید دنبال می کنند خواهش می کنم تشریف بیارن و رای بدن. همچنین ازتون خواهش می کنم به این مطلب لینک بدید یا شر کنید تا تعداد بیشتری بتونن توی این نظرسنجی شرکت کنن.

.

سوال: اگر «دوست دختر یا پسرتون / نامزدتون / همسرتون» در «شبکه / شبکه های اجتماعی» فعالیت داشته باشه، همچنین شما هر روز 10 ساعت به اینترنت پرسرعت مجهز به فیل.ت.ر شــکن دسترسی داشته باشید، روزانه چندبار به فعالیت هاش سر می زنید؟

.

.


Share

دید سنج

17 نظر برای “دید سنج

  1. ر د ک می‌گوید:

    من باید کدوم گزینه رو بزنم.
    آخه من اصلا سر نمیزنم.
    چرا باید سر بزنم خب؟
    همین الانم اصلا نمیدونم کیا توی اد لیستش هستن با توجه به اینکه پسوردش رو هم دارم بازم سر نمیزنم.

    1. چقدر احساس بدی داره پس، مخصوصاً اگر خانوم باشه. آدم ها معمولاً دلمشغولی هاشون رو لا به لای نوشته هاشون بیان می کنن یا مستقیماً می گن. این دلمشغولی هارو اونهایی که به آدم نزدیکتر هستن (پارتنر، خانواده) بهتر و واضح تر درک می کنن. غم بزرگیه نادیده گرفته شدن به این شیوه. یه وقت طرف دفترچه خاطرات قفل داری داره و توی اون می نویسه، از کسی انتظاری نمی ره که بفهمه، ولی یک وقت نوشته هاش رو نشر می ده، این یعنی همفکری یا همدردی می خواد و چه بهتر که از عزیزانش باشه. پس شما اصلاً نباید گزینه ای رو بزنید با این حساب.

  2. گزینه هات مسخره بود.. هیچ آپشنی برای «هرگز تو کارش سرک نمی کشم» نداره. من هم مجبور شدم اولی رو بزنم. به شخصه هیچ علاقه یا کنجکاوی ندارم بدونم طرف چیکار می کنه و یا رفیق هاش کی هستن.. شاید یه بار سر بزنم.. اونم از بیکاری.. نه کنکاش. به نظرم اگه بخواد چیزی بگه و یا به قول تو «نشر» بده و بخواد منم بدونم، صاف میاد تو روم میگه.

    1. اولاً استفاده از لفظ «مسخره» کار خوبی نبود. ثانیاً دلیل نمی شه همه اخلاقیات مشابهی داشته باشن و طبق الگوی شما پیش برن، این موضوع رو پیش رفتن تقریباً مساوی آپشن ها نشون می ده. ثالثاً اگر گزینه مورد نظرتون توی اونها نبود، هیچ اجباری نبود که جواب بدید. جالبه، در مورد شما کلاً یه جور دیگه فکر می کردم!

  3. آدم تعارفی ای نیستم.. اگه چیزی به نظرم مسخره بیاد، میگم مسخره ست. نه تنها از «مسخره» اولم دفاع می کنم بلکه با این جوابی که دادی یه «مسخره» دیگه رو هم کشف کردم و اونم استدلالته… چون قرار نیست همه مثل من باشن پس برای من نباید هیچ گزینه ای وجود داشته باشه؟ با این طرز تفکر اصلاً نمی تونی جایی مثل آمریکا زندگی کنی. با همه این اوصاف فکر می کنم جواب دادن یا ندادن من به این نظر سنجی مسخره، ربطی به تغییر نظر تو درباره من نداره.. این جور که بوش میاد ازونایی هستی که سیب رو از تهش گاز بزنم میگی اه اه.. نظرم دربارت عوض شد 🙂

  4. هیچ بار ، چون اونی که بخواد زیر آبی بره ، نمی آد تو شبکه های اجتماعی اینترنتی تابلو کنه ، میره تو شبکه های اجتماعی واقعی هر کاری خواست می کنه ، یه آب هم روش.

    دلم از خیلی روزا با کسی نیست
    دیگه دل با کسی نیست ( اینو گفتم که تو شبکه های اجتماعی هر کاری خواستین بکنین ، من اصلن کاریتون ندارم :-D)

  5. نتیجه ی نظرسنجیت چی شد؟

    اون موقع ها که 360 داشتیم فقط هر از گاهی واسه یه کامنت hug یا چیزای مشابه می رفتم صفحه اش. واقعا با نظر بالایی موافقم که اگه کسی بخواد زیرآبی بره به جای شبکه های اجتماعی مجازی میره تو واقعیش.

  6. اوه ! برام جالبه دوستانی که روزی هشت بار یا بیشتر سر میزنن. انگار کار دیگه‌ای ندارن 🙂
    نزدیک‌ترین گزینه به انتخاب من همون اولی بود. در واقع میشه گفت هفته‌ای یکی یا دوبار نهایتا!

  7. فکر می کنم قضیه سرک کشیدن نیست. چون بعضی کامنتها اینو نشون می دادند. به نظر من میزان اهمیت و نشون میده و اینکه آدم همیشه دوست داره عشقشو کشف کنه. و همه ی نقطه های نخونده ی روحشو ببینه. بنابراین با سرک کشیدن خیلی فرق می کنه.

پاسخی بگذارید

