مرد من

آقای میم بعد از یک صبح تا ظهر 6 ساعته ی پرکار، عادت به چرت سی دقیقه ای نیم روزی دارن.

امروز رفته یه پلاتر 75 کیلویی و یه لمینت تقریباً 85 کیلویی خریده، تا رسوندتش مغازه و از وانت پیاده اش کرده دستاشم زخمی شده، تبعاً ظهر هم نرسیده بره چرت فوق الذکر رو بزنه.

با همه ی این اوصاف به اضافه ی کلی کار تلنبار شده و یه مغازه ی به هم ریخته، 45 دقیقه رانندگی می کنه تا برسه به اونجای شهر که من هستم و سوارم کنه، که نخوام راه برم یا تاکسی و مترو و اتوبوس سوار بشم.

چشماش و صورتش انقدر خسته ست که هزارتا بوسه کمشه

شاید به روی خودش نیارم، اما این دلیل نمی شه که دیوونه ی مردونگی و مهربونیش نشم

پیام بازرگانی: سفارش های پلات، لمینت، طراحی و یهو  کل امور تبلیغاتی خود را به آقای میم بسپارید. با قیمت های باور نکردنی و کیفیت توپ

مرد من

32 نظر برای “مرد من

  1. :d بابا تو خیلی دختر خوبی هستی که سپاسگذاری میکنی
    بعضی از دخترا که ماشالا انگاری ارث باباشونو طلب دارن.

    این اقای میم کجا مغازه دارن؟

      1. اووووووووه! اون شرقی ترین نقطه تهرانه و من غربی ترین نقطه تهران. راهمون به هم نمیخوره.حالا خدا شما دو تا رو برای همدیگه نگه داره،ما به همین پلاتی های تقریبا ارزون دم خونمون که کل لاست و فرینج و 24 و … رو مجانی میریزه روی فلشمون راضی میشیم.

      1. نه تو فقط ازین دید ببین اما دلایل دیگه ای هم داره،همون که میتونه اخلاقت رو تحمل کنه(خودت گفتی گاهی هوس پاچه میکنی!)پس میتونه با اخلاق منم کنار بیاد.من کلا عاشق و شیفته ی کسایی هستم که آستانه تحملشون در مقابل آدمایی مثل من بالاست.

  2. خیلی زیبا بود. همه ی مردا این جور نیستند مگر این که عاشق باشند و همه ی عاشق ها این طور نیستند مگر این که عشقشان واقعی باشد و همه ی عشق ها واقعی نیستند مگر این که در این مواقع خود را نشان دهند!

  3. آقاي ميم می‌گوید:

    اينا همه كه لطفه !
    اما دليلش رو بايد تو وجود خودت پيدا كني كه باعث شد من اينطورباشم نه از روي عادت و وظيفه
    فقط و فقط به خاطر خودته

  4. نه . منظورم اینه که وقتی یه سفارش خوب و قابل توجه تبلیغاتی میدن خود کسی که تبلیغ رو گرفته هدایایی به صورت رایگان روی کاری که انجام داده میده . منظورم اونه .

    1. معمولاً لمینت مفتی جایزه می گیره! ولی مردم ماشالا انقدر بخیل شدن و چونه می زنن سر 1 متر کار که هدیه سهله، آدم دلش می خواد پول کارم ببخشه. فکر می کنن مثلاً برای خودمون شده ده تا تک تومنی، بعد می خوایم متری ده تا هزاری ازش بگیریم. خدا وکیلی من جای آقای میم بودم تاحالا صد دفعه این شغل رو ول کرده بودم، خیلی اعصاب می خواد

  5. خیابون پیروزی؟ ازون بچه پاییناس ینی؟ هیت دارم از اون خطه شهید پرور
    دخترایی که از این جور آدمام خوشون میاد تیپ خاصی ان… مرده ی مردونگی، داش مشتی بازی.. غیرت.. زیاد کار کن.. عرق جبین .. از 16 سالگی دست تو جیب… خوب ابعاد دادم؟

    1. شما هم لابد از اون بچه بالاها هستین یا مال غربین که فکر می کنین تهران فقط همون تیکه ست که توش زندگی می کنین! اگر نقشه نگاه کنین می بینین که پیروزی کاملاً شرق تهرانه نه جنوب!
      خیلی ار لحن شما تعجب می کنم آقا رضا، خیلی! شما توی نوشته هاتون خیلی قابل احترام تر و با دقت تر و نکته سنج تر هستین ولی هرجا کامنت می ذارین، از جمله اینجا، تا وقتی عنوان کامنت گذار رو نبینم باورم نمی شه که این کامنت همون کالابروس یا آناماز باشه.
      ابعادی که دادین درسته اما چقدر حیف که جاهای دیگه اینجور آدم هارو ندیدین. دوست های اینجوری رو توی شمال و غرب شهر هم دارم، همینجور توی شهرهای دیگه خیلی
      برام عجیبه اما غصه ام می گیره وقتی بیرون بلاگتون مثل توش صحبت نمی کنید. ولی به هر حال من نوشته هاتون رو دوست دارم. امیدوارم روزی بتونم کامنت هاتون رو هم داشته باشم

    2. من شناختی از شما ندارم فقط دیدم تو وبلاگتون از نفهمی هاتون می نویسید … یکی از چیزایی که به نظر من جزء نفهمی های شما حساب میشه ، احترام نذاشتن به نظر ِ دیگران و پیش داوری کردن نسبت به روحیات و عقاید دیگرانه . شما نمیتونید همه آدمها رو بسته به محل ِ جغرافیایی که زندگی می کنند دسته بندی کنید .
      منم اگه بخوام پیش داوری کنم باید بگم : تو این سه تا کامنت شخصیتی که از خودتون نشون دادید یه آدم ِ بی منطق هستید که حرفاش سندیت نداره . من از کرج چیزای ِ خوبی نشنیدم ، از زبون ِ خود ِ کرجی ها … ولی در حقیقت چون شناخت ِ زیادی از شما ندارم هیچی نمیگم و شما رو جزء اون کرجی ها دسته بندی نمیکنم . از اصطلاحاتی مثل ِ «بچه پائین شهر» و «بی کلاس »و «خود باحال بین » که به کار بردید میشه حدس زد که آدمهای محدود و کمی رو تو زندگیتون دیدید . پیشنهاد میکنم دیدتون رو به دنیا وسیع تر کنید .

  6. پیروزی پایینه.. همونطور که دماوند و امام حسین پایینن… اگه قرار بود با قطب نما و نصف النهار، کلاس یه منطقه رو تعیین کرد خیلی جاهای تهران رو باید بهشت فرض می کرد که الان فقط مرغداری توشون پیدا میشه. پایین، یعنی کلاس پایین.
    منم اذعان می کنم که از اون تیپ خاص، بقیه جاها هم هست.. چون خیلی از همونا، از لای سیبیل خیلی از حاجی های دم کلفت، پول و پله هایی به جیب زدن که باش می شد یه خونه خرید واسه مامان بزرگ و اهل و عیالو برداشت برد اون بالا مالاها. اتفاقاً دلایل موجهی دارم برای خودم تا از این قشر «خود باحال بین» بدم بیاد.. این ها تفاله هایی هستند از نسل های پدرسالار گذشته که هنوز گوشه گوشه شهرهای کثیف و متراکم هنوز پیدا میشن. آدم های عقده ای که اگه برن سپاه، میشن محصولی، برن بنیاد میشن رفیق دوست، رییس جمهور بشن میشن احمدی نژاد، برن سایپا میشن بذرپاش.. و..و…و..! آدمایی که اگه پولدار نباشن، به زیادی زحمت کشیدن افتخار می کنن، و اگه پولدار باشن، به زیادی خرج داد تو 28 صفر.
    ضمناً، من بچه تهران نیستم.. من بچه کرجم. و اونقدی که من از تهران میدونم، تو از کرج نمیدونی.

  7. تو ونامزدت چه فرقی دارین مگه؟ یه جای قرآن یه چیز باحال نوشته: الطیبین لطیبات و الخبیثین للخبیثات.. هر کس با یکی تو رنکینگ خودش جفت میشه

    1. یعنی ما هردو فکر می کنیم که آدم ها باحالی هستیم؟ جداً؟ کاش اینجوری بود که فرمودید، اینجور آدم ها معمولاً دل خجسته ای دارن! توی این اوضاع و احوال داشتن دل خجسته می تونه به نوعی آپشن خوبی باشه. هرچند نفهمیدم چی گفتم یا نوشتم که باعث شدم جفتمون متهم به خودباحال بینی بشیم. ممنون از اظهار نظرتون

  8. آقای ANNAMAZ حرفهایی که در مورد نسل باقی مونده از پدر سالار زدین درسته ، از این جور آدما من هم زیاد دیدم .
    ولی از کجا فهمیدین آقای میم هم جز اوناست ؟
    (من از کسی طرفداری نمیکنم)

پاسخی بگذارید

