مولا

مذهب و اعتقاد چیزیه که چندین ساله بدجوری داره بهش گند می خوره و خورده. کلی حرف می تونم در مورد اعتقادم بزنم اما نمی گم چون توی مساله ی مذهب شدیداً پیرو ضرب المثل «موسی به دین خود، عیسی به کیش خود» هستم و دلم نمی خواد توی این زمینه کسی رو به چیزی قانع کنم یا کسی منو به چیزی قانع کنه. بنابراین برای گذاشتن این شعر توضیحی نمی دم جز اینکه ابراز اطمینان کنم هم عقیده هام دوستش خواهند داشت.

ز ليلي من شنيدم يا علي گفت

به مجنون چون رسيدم يا علي گفت

مگر اين وادي دارالجنون است

كه هر ديوانه ديدم يا علي گفت

خمير خاك عالم را سرشتند

چو بر مي خاست آدم يا علي گفت

مسيحا هم دم از اعجاز مي زد

زبس بيچاره مريم يا علي گفت

علي را ضربتي كاري نمي شد

گمانم ابن ملجم يا علي گفت

مگر خيبر ز جايش كنده مي شد

يقين آنجا علي هم يا علي گفت

پ.ن: جداً هر کامنتی شامل دعوت من به چیزی یا نهی و ارشادم پاک خواهد شد. پس عزیزان غیر هم عقده لطفاً بذارن حرمت دوستی مون حفظ بشه.


Share

مولا

7 نظر برای “مولا

  1. شادی می‌گوید:

    خب منو که خودت میدونی قبول ندارم
    اما میخواستم یه چیز دیگه بگم!!!الهام!برف میاد اینجا داره!(جمله بندی انسانیا روووو)!
    ….
    باحاله
    ایول

  2. بهترین کار تبریک گفتن به کسانیه که قبول دارن . همین !
    از کی اینجا برف میاد . از این به بعد شال و کلاه کنیم بیایم ؟ !

پاسخی بگذارید

