تخم مرغ گندیده

خب آخه پدرت خوب، مادرت خوب، وقتی دیگه نمی خوای بلاگ بنویسی اون وبلاگو پاک کن یا حداقل یه پست خداحافظی بذار. این عنوان فید وبلاگت گندید توی ریدرمون
.
پ.ن: مسئولیت پذیری، مخصوصاً در مورد مخاطب، از اون چیزای خوبه. وقتی رعایتش می کنم حداقلش این میشه که اعصاب خودم از خودم به هم نمی ریزه.

 

تخم مرغ گندیده

20 نظر برای “تخم مرغ گندیده

  1. یه بار یکی یه همچین کاری با بنده کرد! البته بعد از این که لینک دو تا از نوشته هاشو برام گذاشت و قول گرفت که حتما حتما بخونم!

    حالا حساب کن عمق حرص ما را!

    چه دم نازی هم دارن ایشون!

  2. میگم این عکست بدآموزی داره منو تحریک میکنه!!!!!!!!!برش دار عزیزم!!!!!!!
    شاید طرف زبونم لال مرده که دیگه به وبلاگ نویسیش ادامه نمیده شایدم شوهرش بهش اجازه نمیده!!!

    1. ای بابا شما دیگه چرا بولو جان، خوبه حالا عکس باباشو نذاشتم!
      پس آمار مرگ و میر خیلی بالاست!
      اون شوهری که نخواد اجازه ی وبلاگ نویسی (کار به این نرمالی) بده، همون بهتره آدم زنش نشه

  3. وای یعنی امکان داره عکس باباش رو هم بزاری؟؟؟من هر 5دقیقه یکبار یه refresh میکنم تا بلکه عکس باباش رو هم بزاری:D
    اوه خواهر ازین شوهرا تا دلت بخواد من دیدم….(آیکون یه دختری که داره به حال بعضیا افسوس میخوره)

    1. توضیح ربط عکس به متن مثنوی هفتاد من کاغذ می شه. هرکس می تونه برداشت خودشو بکنه و اگر برداشتی نداشت یا نتونست داشته باشه، می تونه بی ربط تصورشون کنه. البته اینجا خیلی کسی دنبال ربط اجزا با هم نیست، بیشتر خودشون ارتباط هارو می سازن

پاسخی بگذارید

