تهوع صورتی

دختر چادری ای که موبایل صورتیش رو می ذاره توی کیف پشمالوی سفید ِطرح هاپوش و اطفار ازش می باره حالمو بهم می زنه. کلاً دختر بازی های لوس حالمو بهم می زنه.

تهوع صورتی

24 نظر برای “تهوع صورتی

  1. شادی می‌گوید:

    ببین تاحالا چقدر از من حالت بهم خورده و نگفتی
    :))))
    !!!
    البته من مطمئنم هیچوقت تاحالا انقدر غلیظ که داری میگی تهوع اور نبودم
    اونم از نوع صورتیش!

    1. تو که انسانی هستی عزیزم
      از تو هیچ انتظاری ندارم!
      همچین یه مامان دلبر 25 ساله داری
      از تو هیچ انتظاری ندارم!
      صبح ها قبل مدرسه رفتن یک ساعت جلوی آینه ای
      از تو هیچ انتظاری ندارم!

      کارت از عق زدن گذشته هانی

      1. شادی می‌گوید:

        :))

        پس خداروشکر که انسانیم و انتظار دیگه ای ازم نمیره ……
        اون مامانه دلبر 25 ساله قبل از اینکه مامانه من بشه خواهر شما بوده
        صبحا هم یه ساعت نه،چهل و پنج دقیقه!!!
        بده سعی میکنم به ظاهر و ریخت و قیافم احترام بزارم!!!؟
        :))
        به هر حال من کاملا از خودم تهوعم نمیگیره
        !

  2. Mahda می‌گوید:

    Coupleهای حزب‌اللهی و چادری که ته حال به هم زن‌اند! دخترای چادری به لباسا و کفشای بنفش و صورتی و نارنجی! آدم می‌خواد خودکشی کنه در چنین مواقعی!

  3. چادر سیاه با موبایل یا وسایل صورتی؟؟!!!اینا که خوبه بعضیا چادر سر میکنند و زیرش شلوار برمودا میپوشن!!!اینم باز خوبه چند وقت خانومی رو دیدم که روبند زده بود اما پاهاش رو تا زانو انداخته بود بیرون!!!بعد از دیدن او خانوم تا چند ساعت فکر میکردم که چرا اینجوری لباس پوشیده اما به نتیجه ای نرسیدم .

    1. من فکر می کنم به دو دلیل این مدل کارهارو می کنن: یا دچار تضاد عقاید در خودشون هستن یا قصد خودنمایی به روش های ویژه تر رو دارن

  4. دختر چادری‌ها به خاطر محدودیت الکی‌ای که برای خودشون درست کردن سعی می‌کنن یه جوری دختر بودنشون رو نشون بدن . دقت کردی بعضی هاشون چادر سرشونه ولی این‌قدر ارایش کردن که داره می‌چکه ؟

پاسخی بگذارید

