بغض های سر به مهر

گاهی میل شدیدی برای ساختن یه اکانت توئیتر دارم، حتی نصفه و نیمه هم اقدام کردم، اما تا تهش نرفتم. مونولوگ مینیمالی زیاد دارم که بگم، مخصوصاً وقتی همچین حال و اوضاعی دارم، اما جمله ی اول رو که می گم سر درد و دلم باز می شه. مثل همین پست، که فقط می خواستم بگم:

 

دلم یه اکانت توئیتر می خواد

با وجود اینکه می دونم اونهایی که باید بفهمن یعنی چی، با همین جمله می فهمن، ولی توضیح واضحات خودمو سبک تر می کنه. به خاطر همین چیزاس که همیشه به مینیمال نویس ها قبطه می خورم

 

بغض های سر به مهر

18 نظر برای “بغض های سر به مهر

  1. سلام … به نظرم بیا تو وی ویو عضو شو … مثل تویتره … فقط همه فارسی زبان هستیم و دوست هم … میتونی بیای تو سایت من ببینی اون بغل هست! … راستی منم به روزم

    1. Portable Soul می‌گوید:

      قبلاً دیدمش. توی سایت شما هم دیدمش
      حرف یه چیز دیگه بود، با این حال ممنون از پیشنهاد شما

  2. شادی می‌گوید:

    منم بهش فکر میکنم ولی مث یه چیز دست نیافتنی!یه چیزی که حس میکنم باید جالب باشه…..با اینکه شاید ساختنش پنج دقیقه بیشتر طول نکشه اما همیشه تو ذهنم مث یه چیز غیر معمول….یه چیزی که انجامش بدون شک غیر ممکن نیست اما من هیچوقت انجام نخواهمش داده!حالا چرا…..نمیدونم…!

  3. آره من اون وقتی که پستو تموم کردم لرزه رو حس کردم. منم یه زمانی بدون ساعت پامو بیرون نمیذاشتم یه دفه دیدم دیگه ساعت دستم نیست.به همین راحتی

    من حاضرم توضیح واضحاتو بخونم :))

    1. Portable Soul می‌گوید:

      توئیتر یه سرویس مینی بلاگینگه، بهت امکان می ده روزنگاری کنی، یعنی اصلاً برای این کار ایجاد شده. که در ساعات مختلف روزت بگی چیکار داری می کنی، یا در پایان هر روز بگی اون روز چه جوری بود. مینی بلاگینگه به این خاطر که محدودیت کاراکتر داره و چند خطی بیشتر نمی تونی بنویسی.

پاسخی بگذارید

