چرخت بچرخه ایشالا

portablesoul.wordpress.com

 

زندگی مثل «دوچرخه‌سواری» می‌مونه. واسه‌ی حفظ تعادلت همیشه باید در حرکت باشی

آلبرت انیشتین

 

Share

چرخت بچرخه ایشالا

12 نظر برای “چرخت بچرخه ایشالا

  1. Mahda می‌گوید:

    هیچ وقت دوچرخه سواری رو دوس نداشتم. همیشه نگران بودم الان می‌افتم. شاید واسه همین یاد نگرفتم دوچرخه سواری رو.
    و شاید واسه همینه که از روند همیشه تند و سریع و روبه‌جلوی زندگی بدم می‌آد و دلم می‌خواد همون جایی که هستم بمونم. بهتر نیست؟
    به نظر می‌آد آلبرت راس می‌گه. زندگی مثل دوچرخه سواریه. 🙂

  2. من که از بچگی دوجرخه سواری دوس داشتم!حیف که بزرگ شدم و عرف جامعه اجازه نمیده بازم مثل بچگیام تو کوچه دوچرخه سواری کنم!

    1. Portable Soul می‌گوید:

      آره… یه وقتایی بار سنگینه… حفظ تعادل سخته…

      به هر حال کپی رایت، طبق اسمش یک رایت هست
      وظیفه ام می دونم که اطلاع بدم وقتی چنین کاری رو می کنم
      و همچنین امیدوارم تا حالا ملتفت شده باشین که چقدر قلمتون نفس می ده

  3. کاملا موافقم. و به نظرم نکته اش اینجاست که موقع دوچرخه سواری نباید به کاری که داری انجام میدی فکر کنی بلکه باید از منظره ها لذت ببری! فقط نباید از پازدن خسته شی…!

    1. Portable Soul می‌گوید:

      آره اینم یه مدلشه! حالا که فکر می کنم می بینم اگر دائماً بخوام به رکاب زدن فکر کنم تعادلم رو از دست می دم… آره باید منظره هارو نگاه کرد، عالی گفتین

  4. سلام

    در مورد دوچرخه سواری :
    زندگی به نظرم گاهی اوقات مثل مسابقه رالی یا فرمول یک میمونه ( درست گفتم یکیشون دوتاست ؟؟؟ دوتاشون یکیه ؟؟ دوتاشون دوتان ؟ ) اگه در مسیر درست هم بری اما کند امکان داره لهت کنند … پس برای موندنت باید تا میتونی دقیق بری و تند !!!!
    و

    در جواب کامنتتون :

    احسان عیوضی مینویسد : تا به حال توی سه تا خط سه تا جمله موافق ندیده بودم … امروز روز خوبیه به گمانم

    1. Portable Soul می‌گوید:

      رالی با فرمول یک فرق داره یا همون به قول خودتون دوتاشون دوتان
      و نه من با نظر شخصی شما به شکل مطلق موافق نیستم. به همون خاطری که با کامنت بالایی موافقم. تمرکز بیش از حد، لذت زندگی رو ازم خواهد گرفت، اتومبیل رانی یه مسابقه ست، زندگی به نظرم همه جاش مسابقه نیست. اما به چه خاطر مطلقاً مخالف نیستم؟ چون در همین اثنا! به نظرم زمان هایی در زندگی هست که باید برای گذر ازشون تمرکز زیادی کرد.

  5. سلام
    عكس جالبي بود
    بعضي وقتا نميتوني حركت كني، خود بخود مجبوري به ايستي
    يه متني در مورد دوچرخه سواريم قبلا نوشته بودم، توي وبلاگم دوباره ميذارم بخونش.
    سربلندباشي

پاسخی بگذارید

