پرنده مردنی نیست

https://portablesoul.wordpress.com

در بن بست همیشه راه آسمان باز است

پرواز را باید آموخت

Share

 

پرنده مردنی نیست

10 نظر برای “پرنده مردنی نیست

  1. کوچه برای راه رفتنه، آسمون برای پرواز…آخه نمیشه که ته کوچه بنبست برسی و به پرواز فک کنی!!! خب شاید باید برگردی و از یه کوچه دیگه بری
    شاید به پرواز نیازی نیست…پرواز کار ما آدمها نیست -مگه با توپولف-، به نظرم باید آموخت که نباید از راه شکست خورد…راه رفتن پیوسته و رسیدن
    پرواز کار ما نیست…نمی خوام یادش بگیرم…ته کوچه بنبست اگه پرواز کنی انگاری صورت مسئله رو پاک کردی…راستی! سلام

    1. Portable Soul می‌گوید:

      یادمون نره که روش های حل مساله هر آدمی با آدم دیگه فرق داره، ریاضی که حل نمی کنیم، که تازه ریاضی حل کردن هم ممکنه راه حل های مختلفی داشته باشه اما به یک جواب برسه (همون سوال قدیمی از معلم ریاضی: استاد به راه حل هم نمره می دین؟)
      من خودم، ترجیح می دم به جای اینکه راه رفته رو برگردم، پرواز کنم و یه مسیر جدید رو امتحان کنم. من ترجیح می دم همیشه یه کمی متفاوت باشم، نه لزوماً نسبت به بقیه، نسبت به خودم و گذشته ام.

      سلام و ممنون که سر زدید

  2. بحث من راه حل متفاوت نیست
    بحث من اینه: اتفاقا راه حل خیلی مهمتره از حل مسئله
    یکی یه بار بهم میگه : هر راهی دلی داره و تو یی که تو راهی، با دلت توی راهی … تو توی راهی و می ری…هر جای مسیر که فهمیدی دلت با تو نیست صبر کن … به هیچی فکر کن … هیچ کس و هیچ چیز مهم نیست … اگه دلت با تو نیست برگرد … راه دیگه … دوباره … با دلت…راهی رو برو که دلت با تو باشه…شاید ته اون بنبست دلت با تو نیست!
    شایدم نه! دلت هست اما راه راه نبوده…
    ..

    ….
    پرواز جذابه اما نه اینکه ته هر بنبست که برسی بهش فکر کنی
    .
    .
    مرسی که جواب دادی … حس خوبی داره این گفتگو

    1. Portable Soul می‌گوید:

      بله خب نظرمون یکیه، منم دلم آخر بعضی از بن بست ها پروازه
      تازه من اینو فراموش نمی کنم که بعضی بن بست ها به این خاطره که راه رو اشتباه اومدم، پس اگر مطمئن باشم که راهم رو درست اومدم اما به بن بست رسیدم حتماً پرواز رو امتحان می کنم

      مرسی که شما هم شرکت کردید
      حس خوب من به خاطر ارزش گذاشتن شماست

  3. اول سلام کنم تا یادم نرفته
    بعدم اینکه جوابتو بحث رو مختومه کرد
    🙂
    اینجا خلوته…من از بلاگهای خلوت خوشم میاد اما بلاگ خودم شلوغه…نمیشه حرف زد و به در و دیوار کوبید…
    خوش به حالت

  4. خورشید شیرنشان می‌گوید:

    خوب این هم یک راهشه! من چون پرواز کردن بلد نیستم اول نگاه میکنم ببینم که اون بن بست دیوار یه خونه است یا دیواری که پشتش یه زمین آزاده. اگر اولی بود که هیچ برمیگردم از یک راه دیگه میرم، اگر دومی بود از دیوار میرم بالا و میپرم اونطرف و راه خودم رو میرم.

    البته در صورتیکه ده تا مامور باتوم به دست دنبالم نباشن!!!

پاسخی بگذارید

