انگشت تا انگشت

  

48

عکس نویسی کلاً فعالیت جالبیه و منم خیلی دوستش دارم. از این کارا زیاد خواهم کرد، هر موقع که بهانه اش دست بده

 

بعضی انگشت ها گل بی جان را طرح می بخشند تا زینت چشمی باشد یا آلتی برای شکستن، انتخاب با من است؛

بعضی انگشت ها روی ماشه می روند تا حمله کنند یا دفاع، انتخاب با من است که در کدام جبهه بجنگم؛

بعضی انگشت ها اشاره گر اند، انتخاب با من است که منظره را ببینم یا سر انگشت را؛

هرگز پیش از آنکه انتخاب خود را حلاجی کنید بر بانی امری لعنت نفرستید

 

پی نوشت: عکس از آقای مسلم ابراهیمی

 

 

انگشت تا انگشت

6 نظر برای “انگشت تا انگشت

    1. Portable Soul می‌گوید:

      اینو بهتر بود توی پست اول می نوشتین چون من کامنت های غیرمرتبط به هر پست رو ازش پاک می کنم اما چون کامنت اول این وبلاگ بود اجالتاً این کارو نمی کنم
      اگر دوباره این طرفا اومدین این کامنت رو اونجا بذارین لطفاً

      همچنین ممنون از نظر لطفتون

  1. اکثریت انگشتان جان دارند اما درصد کم یا زیادش را نمیدانم که انگشت هایشان جان دارد ولی فقط جان میگیرند.مثال همان جبهه ای که خودتان اشاره ای کردید که منظور من فقط و فقط دررابطه با حمله است نه دفاع
    بعضیها دستانی دارند که انگشت ندارد مثال همان نقاشی که در چنین حالتی با انگشتان پایش طرح میافریند وخیلی انگشتهای دیگر………………….
    پست خیلی جالبی بود.

پاسخی بگذارید

